تاریخچه

حرکت خود را در سال 1386 از استان اصفهان (شهر اصفهان)با تاسیس شرکت خدمات بازرگانی آرین مهر کیانا (سهامی خاص) و با هدف برگزاری نمایشگاهها، سمینارها و نیز بازاریابی فروش محصولات کارخانجات گوناگون در سطح کشور آغاز نمودیم.

این شرکت در سال 1388 با اخذ مجوز رسمی از وزارت فرهنگ وارشاداسلامی تحت عنوان کانون آگهی وتبلیغات «کیاناگرافیک» فعالیت تبلیغاتی خود را در زمینه های گسترده تری بسط داده است. این رشد کمی در سایه تبلور کیفیت، ما را مفتخر به خدمت رسانی بنگاههای اقتصادی معتبری در سطح کشور نموده است.

به ياري خداوند متعال سال 1389 افتخار همجواري با امام مهربانی ها ، امام رضا (ع) نصيبمان شد و در طول اين مدت عليرغم گستردگي بازار كار در اين شهر مقدس، توانسته ایم همكاري های قابل توجهي با بيش از 50 شركت خدماتي و صنعتي داشته باشیم.

از سال 1395 با توجه به نیاز بازار و تجربیات سالهای گذشته اقدام به تبین خط مشی جدید در حوزه روابط عمومی نمودیم که خروجی آن ترکیبی از سه علم روابط عمومی، بازرگانی و تبلیغات بوده است. این مهم مورد استقبال اکثر سازمانها قرار گرفت و همکاریهای خوبی نیز در این زمینه ها حاصل گردید.

سال 1399 به صورت حرفه ای موسسه فرهنگی رابین پویش رستا آغاز به فعالیت نمود. این موسسه با هدف گذاری دقیق راه اندازی شده است و اهداف متعددی را مدنظر خود دارد که در این وب سایت به صورت مشروح به آنها پرداخته می شود.

درباره ما

موسسه فرهنگی روابط عمومی رابین پویش رستادر راستای نیازسنجی های صورت داده خود در سازمانهای مختلف طی سالهای گذشته و با هدف افزایش بهره وری سازمانها و ارتقاء سطح اطلاع رسانی و تبلیغات آنها تاسیس شده است.

این موسسه را می توان موسسه ای قلمداد کرد که تلاش می کند تا با سازماندهی و آموزش افراد مجرب در حوزه روابط عمومی تجاری، خدمات تخصصی روابط عمومی را به دفاتر روابط عمومی در بخش دولتی و خصوصی ارائه دهد و از سوی دیگر با اقدامات و تلاش های لازم، به ایجاد زمینه اعتلای روابط عمومی در استان کمک کند.

در حال حاضر حوزه روابط عمومی در سازمانهای ما مغفول مانده است به طوریکه یا اصلا واحد روابط عمومی ندارند و یا صرفا نام واحد روابط عمومی را یدک می کشند. در صورتی که روابط عمومی بلندگوی سازمان است و یک سازمان بدون توجه به روابط عمومی و بهره گیری از ظرفیت های ذاتی آن، نمی تواند پیام خود را صحیح و سالم به گوش مخاطب برساند.

هر شرکتی برای آنکه بتواند به اهداف درازمدت و کوتاه مدت خود دست یابد، نیاز به حمایت و پشتیبانی مستمر کارکنان، مشتریان، سهامداران و شرکای تجاری اش دارد که از جمله وظایف روابط عمومی می باشد.

  • موسسه رابین پویش رستا، بخشهای مختلفی دارد که عبارتند از:
  • خدمات مشاوره
  • خدمات روابط عمومی
  • خدمات رویداد
  • چاپ و تبلیغات
  • دیجیتال مارکتینگ
  • سمعی و بصری
حسین همدانی گلشن / مدیر مسئول و صاحب امتیاز موسسه روابط عمومی رابین پویش رستا/ کارشناس مدیریت بازرگانی/ صاحب امتیاز کانون آگهی و تبلیغات کیانا
شیرین مکرم دری / کارشناس دیجیتال مارکتینگ و تامین محتوا
بالا